برای افزایش فروش می توانید از انواع روش های فروش استفاده کنید که چند مورد آن را در این مقاله برای شما ذکر کرده ایم.


بازاریابی مناسبتی


آیا تاکنون به فکر ایجاد بیزینس پلن ویژه‌ای برای روز پدر یا مادر و مناسبت های خاص بوده‌اید؟ آیا در کسب‌وکار شما امکان برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد ویژه به اقشار خاصی مانند کارگران، کارمندان و … میسر است؟ بررسی کنید که محصولات شما بیشتر برای چه گروه‌ها و اقشاری قابل استفاده هستند و برای آن ها در مناسبت های خاص و مشخص، پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه دهید. هدف از بازاریابی مناسبتی، معرفی محصولات و افزایش فروش در دوره زمانی خاص است.


شما می‌توانید در تقویم روزهایی مانند اعیاد و جشن هایی که می‌توانید برای آن ها جشنواره و پیشنهادهای ویژه‌ای طرح کنید را مشخص کنید؛ برای مثال، محصولی مانند کمربند و یا کروات که جزء گروه‌های اصلی در فروش نیستند را در روز پدر به صورت یک پیشنهاد شگفت‌انگیز و ویژه ارائه دهید. با استفاده از بازاریابی مناسبتی می‌توانید فروشتان را تا حد چشم‌گیری افزایش دهید و محصولتان را به خوبی معرفی نمایید.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها