دوران رکود اقتصادی و تورم، مردم و کسب وکار آن ها را در شرایط سختی قرار می دهد که اتخاذ یک استراتژی مارکتینگ درست و موثر، نقش ویژه ای در گذار از این وضعیت دارد.


موسسه تحقیقاتی مک گیل، ۶۰۰ شرکت در ۱۶ صنعت مختلف را در یک دوره ۵ ساله رکود اقتصادی بررسی کرده است. در نهایت مشخص شد، فروش شرکت هایی که بودجه مارکتینگ خود را بهبود و افزایش داده اند، نسبت به شرکت هایی که بودجه تبلیغاتی خود را قطع کرده یا کاهش داده اند، ۲۵۶%  فروش بیش تر بوده است.


از رکود اقتصادی کشورهای بزرگ، درس هایی گرفته شده است که می توانیم از آن ها برای تصمیم گیری مناسب در شرایط کنونی استفاده کنیم:


شرکت هایی که از دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده بودند، از شرکت هایی که از تبلیغات محیطی و سنتی استفاده می کردند، پیشی گرفتند.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها